28 Şubat 2015 Cumartesi

Okul ve Ben


Merhaba Arkadaşlar,
İnternette dolaşırken bu gifi gördüm ve sizlerle paylaşmazsam olmaz diye düşündüm. Çünkü bu gif benim okuldaki halimi yansıtıyor.
Okul demişken bugün biraz derslerden sınavlardan falan bahsedelim. Olur mu ??? 



Ben okulu sevmeyen, okuldan nefret eden biriyim. Hatta okul tatil olsun diye çok kar yağsın diye dua bile ettim. Aslında okul gerekli çünkü kimse cahil bir toplumda yaşamak istemez. Ama okul saatlerinin fazla olması, derslerin yoğun olması, sınavlar çok (YGS-LYS sınavları ayrı bir şey ve en kötüsü tam 1 yıl sonra bende YGS sınavına girecem :( offf offf) falan insanı geriyor ve bunaltıyor.
 Eee Haliyle öğrencilerde okulu sevmemeye ve ders çalışmamaya başlıyor. Hatta bir test kitabın da 'Neden Ders Çalışmıyoruz' diye bir yazı vardı. Belki biliyorsunuzdur. Benim çok hoşuma gitmişti. Bakalım beğenecek misiniz???



Neden Ders Çalışamıyoruz?
Çünkü bir yılda ders çalışabilmemiz için 365 gün var… 52 Gün pazarları kaldırırsak kaldı 313 gün. Yazın havalar ders çalısmak için sıcak olduğu 50 gün var çıkarırsak kaldı 263 gün. Her gece ortalama 8 saat uyuruz 1 sene için düşünürsek 122 gün yapar. Geriye 144 gün kalır. Sevdigimiz şeyleri yapmak için her gün 1 saat ayırsak 15 gün daha azalir kaldı 126 gün. Yemek yemek için 2 saat harcasak 30 gün daha gider. 96 günümüz kaldi. Bayram ve tatilleride sayarsak 40 gün daha gider geriye 56 gün kaldır. Testler sınavlar felan derken 25 gün daha gidiyo. Her gün dışarı cıktıgımızda 3 saat gezmeye ayırsak bir yılda 12 yapar geri 4 gün kalır. İnsanız yılda 3 gün hasta olsak geriye sadece 1 gün kalıyor oda Dogum Günümüz... :)


Neyse daha fazla sizi sıkmayayım. Herşey bir yana sonuçta; İyi bir gelecek istiyorsak ders çalışmak zorundayız.
Hoşcakalın.

9 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geldim, takibe aldım, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. merhaba :) insan ders çalışmak istemeyince bahanesi çok olurmuşuz :) banada beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Niye ders çalışamadığımızla ilgili çok açıklayıcı bir yazı olmuş. düşününce çok mantıklı aslında :) Sitene katıldım, kahveli bloğuma bekliyorum seni de. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. Sınıf ortamı yüzünden asosyalleşen okuldan nefret eden biriydim ben de. O kadar manyak ya da enerjik değildim hiçbir zaman ve çok boş geliyordu yaptıkları. Hayır sınıftakiler de pek rahat durmayıp benim üstüme gelmeye başlayınca fena olmuştu. Hatta üstüne gerilim kitaplarına merak sarmam yüzünden adım psikopata çıkınca.... Neyse şimdi baya geride kaldı o günler neyse ki.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Blogunu yeni keşfettim ve çok içten bulduğum için takibe aldım. Ben de kendi bloguma bekliyorum. Blog keşif etknliği de var. Katılmak istersen blogumdaki etkinliğin altına yorum bırakman yeterli :)

    sizleriizliyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. iş hayatına atılınca okul günlerini özleyeceksiniz :) Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Konu ders çalışmak olunca bahane herzaman bulunur bende çok çalıskan biri değildim okulda :) bu arada bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. hello dear sir/madam
    I read your blog Okul ve Benfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil